1:a Juni!

Godmorgon bloggen! :D
Idag är det den 1:a Juni, vilket betyder att sommaren verkligen är här, eller iallafall påväg, vilket känns helt fantastiskt! :D Själv har jag precis duschat och känner mig rätt sliten faktiskt, med tanke på att jag är fruktansvärt trött och har fortfarande lite halvt ont i halsen!! :( Idag ska jag vara i skolan 08:30 istället för 09:00 pga' provet, som ni alla vet! Hoppas nu bara att jag klarar det.. för detta är mitt ända hopp! Jaja, något som är positivt idag är ju att jag slutar klockan 13:50, så att det blir ingen lång dag.

PS. Här om dagen fick jag ett oförberätt Fransktest, typ som ett nationellt prov, och igår fick jag reda på mitt resultat. Fick Godkänt på det ena och IG på det andra.. tur bara att det inte var något jätteseriöst för min del, eftersom att jag inte förstår något ändå, haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0