36 grader!! :O

Jag var nyss ute i vårt nya uterum för att se hur varmt där var samt för att hämta en solstol så att jag kan lägga mig och sola en stund! Och gissa hur varmt där va.. jo 36.5 grader, helt sjukt eller hur?! Jag blev nästan kvävd av värmen när jag gick ut dit.
Men sen öppnade jag upp lite och då gick det ner till 30 grader vilket var rätt så lagom faktiskt. Det är sjukt härligt att ha en stor tomt, där det för övrigt är vindstilla, när det är såhär varmt. Speciellt nu till sommaren. Dock kan det ju bli kanske för varmt, men då är det ju bra att vi ska köpa en stor pool som man kan bada i ifall man skulle tycka att det blev för varmt *blink*! ;) Jaja, nu hade jag iallafall tänkt gå ut och lägga mig i solen en stund så att man kan få lite mer färg innan skolavlutningen.
Hörs senare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0