Äntligen ett "Mini-lov"! ;)

Hallåhallå alla bloggläsare!
Gud vad trött jag är idag.. tur att det kanske är lov nudå (Ons-Mån)? ;)
Som sagt så gjorde jag mitt matteprov imorse, och det var inte det lättast provet kan jag säga.. men det gick väl helt OK, hoppas jag! Annars har dagen varit riktigt bra, vi har typ inte gjort något speciellt alls.. bara varit ute i solen och tagit det lugnt! :)
Jag fick även sluta lite tidigare idag, vilket var skönt eftersom att jag är så grymt trött!! Så att man kan ju lugnt säga att det passar med ett litet "Mini-lov", hehe!
Nu hade jag iallafall tänkt käka något litet, sedan lägga mig och vila en stund så att jag piggnar till tills ikväll. Vet dock inte vad jag har för planer än, men förmodligen blir det en UTGÅNG senare *wohoo*. Vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0