Ärendet inställt!!

Fick nyss reda på att ärendet var inställt, vilket betyder att jag får tid till annat!! Jag hade faktiskt tänkt att jag skulle träffa Sandra idag också, känner att jag behöver prata av mig lite.. mitt liv är ju som sagt rätt underhållande så att jag har alltid mycket skit att berätta haha! ;) Nej men, jag ska förmodligen träffa henne lite senare idag. Snart hade jag dock tänkt sätta mig i trädgården och sola lite.. låter inte fel va? ;) Eftersom det förmodligen inte blir någon resa så måste jag ju sola ännu mer i år!!

Min fina kusin!!

Kommentarer
Postat av: malin

sv: jag har 100+ unika per dag :) funkar det för dig att göra länkbyte imorgon?

kram

2011-06-27 @ 16:32:16
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/
Postat av: elin | flickanirandigpyjamas.blogg.se

fin blogg du har!

2011-06-27 @ 19:56:44
URL: http://flickanirandigpyjamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0