Automatisk gräsklippare!?

Är det vanligt med automatiska gräsklippare?!
För idag när jag gick hem ifrån skolan såg jag att det var någon sorts maskin som rörde sig på en gräsmatta. Trodde först det var något helt annat, men det visade sig vara en automatisk gräsklippare, vilket jag typ aldrig sett förr. Dock var det väldigt fashinerade att det finns en sån pryl. Förstår absolut inte varför alla i Sverige inte har en sådan eftersom att det går smidigare och är förmodligen bättre också. Nej, idag går alla med gräsklippare som hörs som f*n och är klumpiga och stora, osv. Själv hade jag tänkt skaffa en automatisk gräsklippare när jag blir stor! - Låter bra va? ;)


Kommentarer
Postat av: Bella

Anledningen är nog för att en sån robotgräsklippare ligger mellan 15- 41 tusen ;)

2011-06-10 @ 10:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0