Back to real life..?! ;)

Now I'm back on track..! ;)
Sådär, nu var midsommar över och då börjar alla bloggjobb, ärenden, projekt, osv. igen. Så att nu lär det bli 7 inlägg om dagen som vanligt!! För er som undrar så ville jag ha en lugn midsommar.. därav bara 4-5 inlägg om dagen. Menmen, idag har jag iallafall varit med Sandra, vilket har varit sjukt trevligt. Vi har ju inte träffats på ett tag eftersom vi båda hade planer för midsommar. Vi har snackat en massa skit, skrattat och haft det allmänt roligt, som vi brukar ha *blink*. Snart så hade jag tänkt börja kolla igenom både nya och gamla bloggprojekt.. för jag har ju som sagt en del att göra nu efter midsommar, haha! Jag har nämligen ett par ärenden som väntar redan imorgonbitti.. så att det lär bli en fullspäckad morgondag!! Kvällen har iallafall tillbringats med Sandra, Ostbågar och TVn, plus att det blev en utgång.. ;) När man väl börjat äta ostbågar kan man inte sluta.. eller hur?!


Kommentarer
Postat av: Johanna Öberg

gott med ostbågar!:)

2011-06-27 @ 16:02:56
URL: http://asiwantit.blogg.se/
Postat av: gregor

spaghetti bolognies

2011-09-26 @ 20:10:55
URL: http://tim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0