Blondie.. here I come!

Nu till sommaren hade jag tänkt färga mitt hår blont/ljusare, därför köpte jag lite hårfärg (som jag aldrig tidigare använt faktiskt). Jag brukar använda MOOD-Blonde slingor som jag tar i hela håret, men inte just den som jag köpte idag eftersom att den är från mörkt till blont hår! Det ska dock bli spännande och se hur resultatet kommer att bli. Men eftersom min personliga frisör säger att mitt hår tar åt sig färg jättebra, ska det nog inte bli några som helst problem, eller vad tror ni bloggläsare?! ;)


Kommentarer
Postat av: josefine ;)

Kika gärna in på min blogg tjejer. :)

Bloggar om allt från mode, tips, tankar, musik, min vardag, personligt, dagens blogg, film, prylar, frågor, och alltid en massa bilder. Har även lagt upp en massa videoklipp nu, dom kan ni se i mitt senaste inlägg,:)

2011-06-03 @ 01:06:21
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/
Postat av: josefine ;)

gaaah, varför skrev jag tjejer, mena sötnosar. sorry. ;O

2011-06-03 @ 01:06:58
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är inget positivt med att håret tar åt sig färg, det tyder bara på tort och frissit hår

hälsa det till din "personliga frisör" i en källare på möllan =)

2011-06-03 @ 23:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0