Börjat äta nyttigt..?!

Goddag alla bloggläsare! :D
I dagens samhälle pratas det mycket om att det är så viktigt med rätt mat, vad som är nyttigt/onyttigt. Men något jag kom att tänka på igår var att jag äter ändå rätt nyttigt (folk brukar säga att jag bara äter en massa onyttiga saker). T.ex. min lunch igår, då jag åt kyckling och pasta med dressing och till efterrätt lite fruktsallad - jordgubbar, melon och glass. Det är inte så onyttigt egentligen, eller hur?! :D
Inte för att jag alls bryr mig om sådant.. men kom bara och tänka på det igår!!
Dock kanske jag ALLTID borde äta en massa nyttiga saker eller, haha? :)



Kommentarer
Postat av: challe

stackare!ingen som kommenterar din blogg!;)

men nu gör jag det så! :P

HÖJ!

2011-06-13 @ 16:35:44
URL: http://foxlover.blogg.se/
Postat av: challe

stackare!ingen som kommenterar din blogg!;)

men nu gör jag det så! :P

HÖJ!

2011-06-13 @ 16:35:59
URL: http://foxlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0