Börjat spela ***** igen!

Nu när nästkusinerna från Göteborg var här så snackade jag och Fredde en del om spelet *****, som jag spelade förr. Han sa att han hade börjat spela.. och jag tänkte äsch, jag kan väl ladda hem det och testa spela igen. Och gissa vad.. nu har jag fastnat, vilket både är positivt och negativt. Jag undrar dock om jag har tid till att sitta och spela en massa.. det finns ju trots allt "viktigare" saker än att sitta vid datorn dygnet runt. Är det inte bloggprojekt så är det antingen ärenden, vänner, familj, eller något annat. Hmm.. jag får väl helt enkelt sova på saken?!


Kommentarer
Postat av: Olivia

hoppas du får en bra dag :)

2011-06-27 @ 11:34:41
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0