Citroner = Blont hår?!

Jag satt och kollade runt lite här i bloggvärlden då jag såg ett inlägg om hur man färgar sitt hår naturligt blont. Det var dock det sjukaste jag läst, nästan så att jag började skratta faktiskt! Take a look:

S-J-U-K-T, eller hur?! Att man inte bara kan gå och köpa valigt hårfärgningsmedel för ungefär 50-100 kronor. Man ska inte ta en massa citroner och skit i håret för att färga det. Och det är nästan lite tragiskt att läsa om jag ska vara helt ärlig eftersom att citroner inte gör håret blont!! Man märker ju även att det är en liten tjej som har skrivit detta inlägg eftersom att stavningen inte är på topp + att det inte stämmer. Helt ärligt tycker jag att det låter rätt äckligt.. någon som håller med?


Kommentarer
Postat av: citon

du har fel citroner färgar håtet blont!

2011-06-04 @ 15:55:40
Postat av: annonym

De funka på mig iaf !

2011-06-04 @ 18:01:54
Postat av: linda

Det hjälper faktiskt, jag brukar göra så på min utvväxt! det är inte äckligt, det gör håret fräsch plus att det inte sliter på håret som det tillexempel gör när man bleker det!

2011-06-04 @ 20:57:26
URL: http://melodramaticmesss.blogg.se/
Postat av: Anonym

de fungerar faktist och är inte äkligt!

2011-06-05 @ 10:09:05
Postat av: Anonym

Varför skulle det vara äckligt? :P Det är bara lite syra man har i håret... det är ju inte som att kleta i skit eller något haha

2011-06-05 @ 11:50:04
Postat av: Anonym

hur gammal är du dumma unge? Det sliter ju inte ett dugg på håret + att det inte är äckligt! Pucko!

2011-06-05 @ 13:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0