Desperata Tv-program?!

Vet ni vad jag har märkt? Jo, nämligen att det finns en del desperata Tv-program, såsom Svenska The Bachelor samt Paris Hilton's My New BFF. Är det någon av er bloggläsare som sett dom programmen?! Själv tycker jag att det är rätt fånigt att Paris Hilton ska behöva göra ett Tv-program för att få en bästavän, samt att en sån snygg tjej som Frida Danielsson ska få hjälp med att hitta kärleken! Håller ni inte med mig? Dock tror jag även att dom gör det för att få lite dokusåpor, men samtidigt för att dom verkligen ska hitta vänner samt kärlek. För mig är sånt rätt löjligt, för att jag är nästan helt säker på att dom kan hitta det själv utan en massa Tvhjälp. Men som sagt.. vad gör man inte för att få vara med i Tv? ;)

The Bachelor:


Paris Hilton's My New BFF:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Test

2011-06-20 @ 02:12:20
Postat av: Cl@ra

håller med! fast paris t.ex ser det nog bara som ett sätt att synas... :(

2011-06-20 @ 11:53:57
URL: http://wikimusic99.wordpress.com
Postat av: Elin

haha jag tycker väldigt många tv-program är desperata, ta bara bonde söker fru och paradise hotel som exempel

2011-06-20 @ 15:17:40
URL: http://loveisinbloom.blogg.se/
Postat av: Sofia Ahlsten

Hej hej vad rolig dina inlägg är! lär med all säkerhet läsa dina poster lite mer. =) Hoppas du har en rolig vardag =P

2011-07-01 @ 11:40:06
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0