En härlig Torsdagskväll!

Sådär, nu har vi ätit en äcklig (god) middag, käkat godis och glass samt spelat lite Wii. Vi har helt enkelt haft en sjukt trevlig kväll kan man väl säga *blink*! Dock hann dom knappt anlända förräns det var dags för lite middag. Det tråkiga var att dom redan hade ätit Hamburgare påvägen hit (därför dom blev så sena kanske..?!), så att det var väl ingen lyckad middag precis. Ändå var jag tvungen att äta skiten!! Menmen, det får jag väl bjuda på helt enkelt.. eller?! Imorgon har vi som sagt en del planer, jag och Fredde ska nog shoppa lite Tvspel, jag har ju som sagt tjänat en del pengar, so why not? ;) Nej, men vi får helt enkelt se vad som händer.. vi ska ju även få lite andra gäster imorgon eftersom det är midsommar, nämligen Farfar och hans fru!! Just nu håller dom iallafall på att packa upp sina grejer och själv sitter jag här och berättar om mina bloggprojekt för Fredde eftersom han undrade en del (som jag sa att han skulle göra). - Imorgon kommer det även lite videoklipp från kvällen, så stay tuned! ;)


Kommentarer
Postat av: swaxu

test

2011-06-24 @ 01:23:33
URL: http://swaxu.blogg.se/
Postat av: Madeliene!♥

Glad midsommar! :)

2011-06-24 @ 13:16:04
URL: http://maddizslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0