FÖRE - EFTER bild!

Sådär, som sagt så färgade jag håret igår. Dock färgade jag det bara en gång eftersom jag ville låta min hårbotten vila lite. Så att nu är hälften av mitt hår som jag brukar ha det, dvs skitblont/vitt, sen resten är väl blont eller vad man ska säga. Men jag färgade det från mörkbrunt till blont och det var skitbra resultat på en färgning tycker jag! :) Jag skulle kunnat fixa allt igår, men kände att jag behövde vänta ett tag, därför valde jag att vila ett par dagar! Hade nämligen tänkt färga om håret på Torsdag så att det blir som jag brukar/vill ha det.

Menmen, här kommer Före och Efter bilder änsålänge:

Före


Efter

Som ni alla ser så är det bara det yttersta som är lite "sisådär", sen är resten helt vitt. Dock kunde jag fixat detta igår, men kändes bättre att vänta ett par dagar.. eller vad säger ni?! ;)

Kommentarer
Postat av: malin

Ganska bra resultat! :)

2011-06-07 @ 22:19:07
URL: http://tankarblirmeningar.blogg.se/
Postat av: c

tycker jag med :) följ min blogg =)

2011-06-07 @ 22:28:18
URL: http://claudiasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0