Första dagen på sommarlovet!? ;)

Godmorgon alla sushines!
Har ni sovit gott? Det har iallafall jag gjort, dock blev det inte så jättesent igår vilket var skönt. Plus att jag kände att jag fick sova ut idag, även fast jag blev väckt av en massa SMS. Idag vet jag inte alls vad som händer, förmodligen blir det väl att jag träffar ett par vänner bara, men det blir nog senare ikväll eftersom jag ska ut och sola nu om en stund. Kan ni förstå att det är sommarlov?! Jag förstår fortfarande inte det alls.. men det kommer väl om någon dag/vecka? ;) Nu hade jag snart tänkt att jag skulle käka lite frukost sedan lägga mig ute i solen en stund, så att vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Saga

FOTOTÄVLING PÅ MIN BLOGG JUST NU PASSA PÅ ATT ANMÄL ER! :) :)

www.hejcanon.blogg.se

www.hejcanon.blogg.se



2011-06-11 @ 12:30:41
URL: http://hejcanon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur gammal är du?

2011-06-11 @ 17:29:45
Postat av: smew

du är as ful

2011-06-11 @ 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0