Fullspäckad dag!

Sådär.. nu är jag hemma igen efter att ha varit iväg hela dagen!

Det började med att jag stack till skolan och hämtade ett par grejer samt stod och snacka lite med "personalen". Efter det, när jag var påväg hem, ringde Sandra och frågade om jag kunde komma dit snabbt och snacka (privat), och självklart kunde jag det. Men egentligen skulle jag ju träffa mina andra vänner så att det fick gå snabbt. Sen skulle mina vänner köra och hämta mig, men då bad jag dom komma till församlingshemmet istället och då körde vi direkt hem till min ena vän Johanna. Där badade vi (dock inte jag) och hade hur trevligt som helst. Efter det blev det lite bråk på Facebook.. *love it* med en sån tönt.. USCH! Klockan tickade och kom på att jag ville iväg och äta på McDonalds, så att jag fick hem, vilket tog ett litet tag, var för övrigt nära på att slå ihjäl mig själv. Sedan bar det av till McDonalds (som ni såg i inlägget innan). Gissa vem som betalade maten för hela familjen... MOI! Men jag kände att jag kunde bjuda på mat idag eftersom mina föräldrar alltid gör det annars. Så att nu är jag mätt och belåten och hade tänkt sätta mig ner och bara ta det lugnt... låter bra va? ;)

Här kommer lite bilder från idag:

På skolan..
Påväg hem till min vän Johanna för en massa bad, osv! ;)
Har ni bloggläsare haft en bra dag?! :D
Tycker alltid det är lika kul att veta vad ni gjort om dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0