Har sålt min moped nu *blink*!

Godkväll alla blog readers! :D
Som en del av er säkert vet så köpte jag en moped själv för ca' ett år sedan för hela 6000 kornor, en Boatian 09. Jag gick moppekursen och jag klarade den, osv men det jäkla provet man ska skriva för att få körtkortet har jag inte klarat än, anledningen till det är att jag har haft alldeles för mycket skolarbeten och en massa andra saker som har varit viktigare. Dock skrev jag upp en gång och fattades typ 7 poäng. Men vad jag har hört så är det mycket lättare nu än vad det var när jag skrev det. Jag minns nämligen när jag satt där och alla svar var exakt likadana. Menmen, jag tänker fortfarande skriva upp och ta det kortet.. för annars har jag gjort av med 4000 helt i onödan. Jag sålde min moppe för 5000, så att det känns sjukt bra eftersom det var jag själv som köpte den också! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0