Härlig Fredagskväll! :D

Nu hade jag tänkt berätta lite mer om min kväll *blink*!
Som sagt så har jag haft en del ärande över telefon idag, angående bloggen faktiskt, vilket jag tyvärr inte får berätta för er bloggläsare. Hur mycket jag än skulle vilja! ;) Annars så har jag bara varit med Sandra idag, först kollade vi lite på En mor till salu och efter det blev det utgång. Jag träffade även på Syv (som hjälper en med gymnasieval osv) när jag var ute, haha! Vi stod och pratade ett tag, vi snackade bla' om mina betyg, vilken linje jag valt samt skola. Man får ju reda på om man har kommit in på skolan i Juli så att det är ett litet tag till. Men det ska inte bli några som helst problem sa hon, så att det känns bra! ;) Jag och Sandra träffade även N en liten stund, vilket var trevligt. För er som undrar kan man väl säga att det är en "bloggkompis" eller vad säger du N? :D

Jag har helt enkelt haft en mycket trevlig kväll, och jag vill tacka dig Sandra för idag.. du är bäst! Har du startat din blogg än? ;)





Kommentarer
Postat av: N

jadu det var riktigt trevligt ;D

2011-06-18 @ 00:51:59
Postat av: Anonym

kan du inte komma på något eget du´härmar ju kissie ? :s

2011-06-19 @ 02:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0