Härliga bloggläsare jag har.. :D

Jag såg nyss att jag har fått en massa vänförfrågningar på facebook av er bloggläsare, jättekul! :D Dock har jag haft så mycket att göra idag att jag inte har hunnit acceptera alla (har ju fler än dom som lagt till mig idag), så att jag lär väl förmodligen göra det nu i veckan någon gång. Dock tror jag att det blir efter midsommar eftersom att jag har så mycket att fixa innan, men det löser sig säkert haha, eller vad tror ni? :)

Jag verkligen tackar för all positiv respons jag får ifrån er läsare, det betyder faktiskt jättemycket för mig!! Och som ni alla vet så försöker jag svara på så mycket kommentarer och mail jag kan. :D


Kommentarer
Postat av: Delan

ey bror du har inte accat min än mannen jag vill lära känna dig du vet så mannen acca min förfråga bror!! <3

2011-06-22 @ 00:56:33
Postat av: Delan

ey bror du har inte accat min än mannen jag vill lära känna dig du vet så mannen acca min förfråga bror!! <3

2011-06-22 @ 00:57:08
Postat av: Anonym

haha lite pinsamt att de inte va bloggläsare alla?'' 128 gemensamma vänner '' ;)

2011-06-23 @ 08:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0