HATAR GOLFBANOR..

ÅHHHH vad jag hatar golfbanor och golfare som inte heller kan träffa bollen rätt för den delen!!!

För er som inte alls vet vad jag pratar om, här är ett inlägg som jag skrev för ungefär ett år sedan:


Och detta var jag ungefär med om idag också. Efter mitt ärende, då jag är påväg hem ser jag att det står en massa gubbar på golfbanan. Och den ena var påväg i samma gångbana som mig, då ser jag att han tar upp en golfboll och sedan går tillbaka. Sjukt va?! Alltså har han slått helt snett, mot cykelbanan där jag gick. Det är ju livsfarligt för oss som går eller cyklar eftersom man aldrig vet om man får en golfboll i huvudet eller något liknande. Det var ju iallafall tur att jag var ca' 50 meter ifrån honom, men ändå!? Vad tycker ni bloggläsare om detta, visst är det sjukt?!


Kommentarer
Postat av: isabelle

känner att jag stalkar din blogg lite haha



Nej men fan vad arg man kan bli då? Han sa ju förlåt och du skriker jävla idiot.

Vad onödigt. Om nån är idiot är det väl du ;)

2011-06-16 @ 15:58:33
URL: http://xplotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0