JÄKLA BLIXT..!!!

Förlåt för dålig uppdatering, men den jäkla blixten har ju totalt förstört hela kvällen, eller vad säger ni?! Det blixtrar som tusan och det ha gjort att både TVn och datorn slutat fungera. Menmen, nu är det i stort sätt över, som tur är!! Det tråkiga är att min bror är så fruktansvärt rädd för åska och blixt att han inte vet vart han ska ta vägen så att jag har fått sitta och förklara för honom att den inte är så farligt!! Men just nu sover han, vilket är skönt!! :D Jag vet även att ni ville se resultatet på hårfärgningen.. och eftersom jag inte haft tid till att göra något så har jag faktiskt inte tagit några bilder. Så att ni får tyvärr vänta tills imorgon, men det gör väl ingenting *blink*?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0