Köpte jordgubbar idag.. för EGNA pengar! ;)

Som ni alla såg i förra inlägget var jag och köpte jordgubbar, 2 liter för 100 kronor vilket inte alls var så mycket pengar tycker jag. Dock fick jag betala för Sandra också (i'm rich), men det gör absolut ingenting eftersom hon ändå finns där för mig om det är något. Själv tyckte jag att det var alldeles för mycket jordgubbar.. tror där var ca' 50 stycken tillsammans och man blev proppmätt efteråt. Men gott var det... MUMS! ;)
Har ni ätit några jordgubbar i år alla bloggläsare?! :D



Kommentarer
Postat av: Amanda

Ser ut att vara en jävligt bortskämd unge? Asså ännu en ny platt tv? Vem fan vill veta det?! BARA UNDRAR!

Och du kementerar fan alltid på Kissies blogg! Det är säkert många som undrar varför.. x'd fan vad jag stör mig!

2011-06-11 @ 18:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0