Lång och jobbig dag imorgonbitti...?!

Imorgonbitti ska vi som sagt till stranden eller se film. Men i vilket fall som helst måste vi ta oss dit själva eftersom inget av det är på själva skolan, vilket genast gör det jobbigt och svårt. Dock fixade jag skjuts dit med en klasskompis (tack!!!!), men hem vet jag inte riktigt än!? Jag får ju ta med busskort (mammas) ifall det skulle bli problem på vägen hem, så att jag iallafall kan åka därifrån. Jaja, det lär förhoppningsvis inte bli några problem.. men man vet aldrig. Det positiva är iallafall att vi börjar 1 timme senare och att vi ska äta en massa pizza, (som man slipper betala för *blink*) samt att vi förmodligen slutar lite tidigare än vanligt. Men det där med busskort, Jojo, hur f*n går det till, haha?! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0