Lugn morgon..?!

Godmorgon!
Har ni sovit gott? Det har iallafall jag gjort, dock blev jag väckt av att hemtelefonen ringde ett antal gånger och till sist var jag tvungen att svara. Haha lite rolig kommentar jag fick i telefonen;

- "Hallå, sover du eller?"
"Jaaaa, såklart jag gör!!",
- "Äsch, nu får du ju gå upp, haha!"

Men jag känner mig ändå hyfsat utvilad så det passar faktiskt bra att gå upp nu. Dock är huset helt tomt, eftersom att Pappa är på golfbanan och min Mamma och lillebror är i Stockholm! Dom åkte igår eftermiddag och kommer hem på Lördag. Så att just nu känns det rätt tomt faktiskt.. men samtidigt är det skönt för annars skriker alla på mig att jag ska gå upp *hehe*! ;) Nu hade jag snart tänkt att jag skulle käka en god frukost samt ta en dusch.. och vem vet, kanske blir det en utgång lite senare?!
Igår packades det för fullt haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0