Mer info om dagen! ;)

Idag skulle vi ju som sagt antingen åka till stranden eller kolla på film! Och det blev såklart film pga' vädret. Själv trodde jag faktiskt att det var rätt varmt så att jag tog på mig shorts, flip-flop och allt, haha! :o Dock var det bara ca' 13 grader, vilket var oehört kallt. Sedan har det ju även blåst en del idag, vilket har gjort att det känts ännu kallare. Men iallafall så kollade vi film idag och åt en massa godis, chips, ostbågar och det var även flera liter läsk att dricka! ;) Vi såg 2 filmer som var helt OK. Förstod dock inte riktigt innebörden i en av dom, men det funkade ändå. Själv slutade jag faktiskt över 1 timme tidigare pga' olika själ, så att jag och en till blev hemkörda tidigare (inget ang' oss), så att det var hur bra som helst. Dock stannade jag kvar och hjälpte till lite med dom som är i skolkören. För en gångs skull ska jag faktiskt sitta i publiken och lyssna samt titta. Annars har jag ju alltid varit med och sjungit, osv, ända sedan jag gick i förskolan eller något haha!

PS. Förlåt för sen uppdatering.. men så fort jag kom hem vilade jag eftersom jag var så himla trött..

Menmen, här kommer lite bilder från dagen:





Kommentarer
Postat av: Anonym

roligt med kill bloggar :D

2011-06-09 @ 18:56:40
URL: http://franceaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0