Mer om "min kväll".

Som ni alla vet skulle vi äta middag hemma hos min Farfar, dock kom jag lite sent, menmen.. fint folk kommer sent brukar man väl säga?! ;) Egentligen så ändrades alla mina kvällsplaner för idag när vi skulle dit. Jag skulle nämligen träffa en nära vän jag inte träffat på flera månader samt färga håret, osv. Men det är ju tur att man är ledig imorgon också då ju, så att jag kan ta igen allt det där, haha! :D Dock var det faktiskt rätt trevligt att åka hem till Farfar och käka lite god middag. Jag kan ju säga såhär att jag var grymt hungrig eftersom att jag bara hade ätit frukost på hela dagen. Och efter all mat var jag proppmätt, det kändes nämligen som om jag skulle sprängas! Men dom bjuder alltid på riktigt god mat, så att jag var inte ett dugg bekymrad! ;) MUMS..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0