Min Lördagskväll.

Idag kan man väl säga att det är andra dagen på hela sommarlovet som det är hemmadag. Eller egentligen inte, eftersom att jag var och träffade Sandra snabbt eftersom att hon var skyldig mig lite pengar! Men anledningen till att det inte blev en utgång idag var för att vädret har varit lite sisådär, istället har jag hållt på med lite bloggprojekt som behövde göras! ;) Nu när det är avklarat känns det mycket skönt.. Annars så har jag bara kollat på Kvällen är din (sista programmet idag), samt käkat lite jordgubbar, meloner och glass.. mums! Dock är det tråkigt att Kvällen är din har slutat för säsongen för det programmet rörde verkligen mig, jag tyckte det var skitbra. Och jag hoppas verkligen att det kommer nästa säsong också, men det är jag helt säker på att det gör! - Är det någon av er bloggläsare som sett programmet?

Imorgon ska jag tydligen städa rummet.. känns som att det är dags nu, eftersom att vi får gäster på Torsdagkväll (mer information om det i veckan), samt att jag mår säkert mycket bättre av att ha ett nystädat rum. Jag har nämligen inte städat på ett tag *hehe*. Dock ska Mamma hjälpa mig att damma, sånt förstår jag mig inte på, sen ska jag försöka dammsuga, haha!! Menmen, det lär säkert gå skitbra, eller vad säger ni? ;)

Kommentarer
Postat av: holykirch.se

fin blogg :)

2011-06-19 @ 00:42:51
URL: http://holykirch.se
Postat av: Felicia B-mode,design & vardag

=)

2011-06-19 @ 01:19:59
URL: http://myfellaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0