Onlinepianist.com

Jag är helt säker på att en del av er bloggläsare spelar keyboard/piano, eller hur?! Och då vet jag en perfekt hemsida för er (även för er som vill lära sig spela), nämligen onlinepianist.com. Där kan man söka på en låt och så visar dom exakt hur man spelar, med både vänster, höger hand och båda händerna. Man kan även sakta ner låten om man tycker den går för snabbt. Jag har faktiskt lärt mig en hel del därifrån.. för som sagt så är jag självlärd när det gäller keyboard, osv. Och om jag kan.. kan väl ni också?! ;) Ne men jag är faktiskt väldigt musikalisk av mig, har alltid sjungit, försökt spela, osv, osv. Så för mig är detta lätt. Menmen, ni kan väl allt testa iallafall..? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0