Plugg..

Just nu sitter jag i vårt nya uterum och pluggar lite. Jag har ju som sagt en redovisning imorgonbitti på kärnkraft, hur det går till, osv, osv. Själv förstår jag verkligen ingenting, men vad har jag för nytta av att kunna sånthär egentligen?
Det ska bli så skönt att börja gymnasiet då man siktar in sig på dom ämnena man är duktig i och vill lära sig mer av. Och med det menar jag att jag slipper läsa om en massa kärnkraft, H2O och sånt skit, haha! Menmen, jag får väl tänka positivt eftersom att det är mitt sista "prov" eller vad man säger. För att denna veckan lär bli riktigt lugn, vi ska nämligen bara kolla film, åka till stranden, käka pizza, etc.
Så att det lär bli en sjukt bra vecka för min del! :D
Jaja, nu måste jag fortsätta med pluggandet en stund..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0