Pool-time! ;)

Nu har Mamma och Pappa precis kommit hem efter att ha handlat i ett par timmar. Dom har bla' handlat en stor pool, vilket jag skrev i förra inlägget, som vi ska ha på vår tomt! Egentligen var det meningen att vi skulle skaffa en nergrävd pool, men vi får se hur det blir med det. Förmodligen fixar vi kanske det till nästa år eftersom det är så mycket annat som är viktigare nu, såsom vårt nya uterum, resa utomlands, osv, osv. Så för tillfället får det räcka med en stor uppblåsbar pool. Det är mest för min brors skull vi köpte poolen, för jag själv kommer nog inte bada alls så mycket som han kommer att göra. Men nu på sommaren lär det nog ändå bli en hel del bad i poolen eftersom det kommer vara så fruktansvärt varmt. Så att då kan man ju gå ner och svalka sig snabbt istället för att åka till stranden om man någon dag känner sig trött!!
Låter gött va?! ;)





Kommentarer
Postat av: micha

skulle du kunna tänka dig att gå ut med en snygg 97:a? skojjar bara men skulle behöva lite råd ;)

2011-06-05 @ 17:18:17
URL: http://michaslife.devote.se
Postat av: Kissie

Kommer inte du på nå mer sätt att få blogg besök än att bara komentera på ''min'' blogg?!

2011-06-05 @ 17:31:51
Postat av: swaxu

Svar till Kissie:

Hur vet jag ens att det är du som är "Kissie"?! Jag har redan en massa bloggläsare, så jag förstår inte vad du pratar om! :)

2011-06-05 @ 17:36:50
URL: http://swaxu.blogg.se/
Postat av: ...

är du verkligen en 95? du verkar som typ en 10 åring!!

2011-06-05 @ 22:49:00
Postat av: Viktor

Sv: Kissie & ...



Väx upp :)

2011-06-05 @ 23:41:06
Postat av: ...

det värkar som om du inte ens kan ta billder

skit dåliga fotton!

2011-06-08 @ 22:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0