Resa eller inte..?!

Vi har ju snackat mycket i familjen om att åka iväg utomlands även detta året. Dock var vi lite sent ute i år.. vilket gör att vi inte är helt säkra på om vi ska eller inte. Själv vill jag till exakt samma ställe som förra året, nämligen Rhodos! Det var så jäkla fint där och det var min absolut bästa semester jag haft någonsin. Jag mådde så bra när jag var där! Vi var ute varendakväll på en massa teatrar, sång, dans på själva hotellet och hade det helt enkelt skittrevligt. Vi åkte som sagt dit med nästkusinerna från Göteborg, men tyvärr så kunde dom inte följa med i år pga' olika skäl, vilket gör att jag från börja inte ville hänga med. Men sen kom jag på att jag kunde ta med mig Sandra dit och det fick jag, men det är som sagt inte helt säkert om vi ska resa iväg eller inte..! Sedan har Mamma och Pappa pratat med ett par vänner som ville följa med, så att jag vet faktiskt inte om det blir en resa eller inte? Själv vill jag iväg nu i sommar, men samtidigt vill jag vänta till nästa år då Sandra ska med, plus att vi lär vara ute i mycket bättre tid! Vad tycker ni? Ska man vänta ett år, eller åka iväg?! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Test

2011-06-21 @ 11:54:21
Postat av: julia

tycker båda två;)

2011-06-21 @ 16:18:47
URL: http://juliajosefinkraaij.blogg.se/
Postat av: julia

åååk! jag ska till rhodos om några veckor:D

2011-06-21 @ 20:33:04
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0