Rhodos 2011?!


Minns ni att jag åkte till Rhodos förra året?!
Jag var där i två veckor, all inclusive såklart, och det var den bästa semestern jag någonsin haft, sjukt härligt. Vi hade tänkt åka dit i år igen, denna gången till det Svenska hotellet kanske?! Dock vill jag vara på samma hotell som förra gången eftersom att all personal var sjukt trevlig och man fick bra service, osv. Det var meningen att vi skulle åka dit i år, men sist så åkte vi ju med nästkusinerna från Göteborg och denna gången kunde inte dom. Och jag vill inte åka dit med familjen bara, eller vill och vill.. det är roligare om man är två familjer eller om man har någon kompis med sig. Därför ska jag kanske ta med mig Sandra dit om vi nu åker, vilket vi förmodligen gör. Dock är ingenting bestämt än.. så vi får väl se vad som händer!! :) - Vart brukar ni bloggläsare åka, om ni åker på semester?!

Här kommer lite bilder från Rhodos 2010!






Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA SENNA

JAG HAR VARIT PÅ RHODOS! Helt underbart <3

2011-06-04 @ 13:42:59
URL: http://www.finest.se/AlexandraSenna
Postat av: Johanna

fina bilder!

2011-06-04 @ 14:14:40
URL: http://johannabergenstrahle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0