SÅ SJUKT VARMT!!

Det är riktigt riktigt varmt i mitt rum och jag vet inte vad jag ska göra. Och nej, det hjälper inte med att öppna fönstret tyvärr! :( Jag tror att jag måste köpa en fläkt som jag kan ha inne på mitt rum, speciellt när jag sover. Dock har jag för mig att vi har en fläkt här hemma, men jag glömmer att påminna Mamma och Pappa varje dag *suck*. Man kan helt eneklt säga att den hjälpte mig grymt mycket förra sommaren, haha!! Det är ju medelhavsvärme även denna sommaren.. eller det lär bli! Och då är det bra att ha en fläkt, eller hur? Kanske borde jag åka och köpa en nu till midsommar men isåfall vill jag köpa en liten fläkt som man kan ha med sig överallt nu på sommaren. Jaja.. jag får väl gå och leta rätt på den där fläkten! -.-

Hmm.. kanske bättre att köpa en helt ny?

Kommentarer
Postat av: - M a r i a

sv; okej roligt:) ska till en fotostudio och fotas:)

2011-06-22 @ 01:19:22
URL: http://maariabodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0