Sådär, nu har gästerna gått!

Sådär, nu har som sagt gästerna gått, men det ha verkligen varit supertrevligt att dom varit här! Dock har jag inte varit hemma så mycket eftersom att jag kom hem för en liten stund sedan, menmen.. vi satt och pratade lite nu innan dom stack! ;)
Vi pratade bla om Rhodos-resan. Får se om det blir av, men förmodligen blir det i Juli någon gång. Själv måste jag prata med Sandra om hon nu ska med, jag hoppas att hon vill iallafall, men det kostar ju en del eftersom vi ska ha All Inclusive, osv, osv.
Jaja, det lär säkert bli hur bra som helst! :D Annars så har jag bara träffat två vänner ikväll, vilket har varit fantastiskt trevligt. Vi har haft det skitkul.. vilket jag behövde. Dock blev jag lite irriterad i slutet (pga andra saker.....), men förutom det så har det varit en härlig kväll! ;)

Här kommer bilder som jag lovade;




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0