Simon Danielsson står som vinnare i Big Brother 2011! :D

*WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!* :D

Först och främt ett stort Grattis till Simon som vann Big Brother 2011. Det var absolut helt rätt som vann, för att han har varit bland dom mest ärliga, godhjärtade och omtänksamma där inne! Anledningen till att jag inte "hejade" på honom var för att han var alldeles för tråkig och han var snäll mot exakt allt och alla. Det skulle varit lite mer fighter (som det blev i slutet *blink*), osv i huset från hans del. Men jag har aldrig ogillat honom, för han är en riktigt bra människa. Martin som var så självsäker, HAHA, och Peter.. äntligen åkte dom ut med huvudet före. Lika gott åt dom!! :D Men det bästa med Simon var att han var omtyckt av exakt allt och alla, både inne i huset och utanför. Och det måste vara sjukt härligt att gå ut med 500.000 kronor för att ha varit isolerad i ett hus med fullt av människor i 106 dagar haha. Själv tycker jag absolut att han var en värdig vinnare.. och ska jag vara helt ärlig hade jag blivit skitarg om Martin eller Peter vann (mest Peter). Jaja, nu festar dom på och har det bra!
Jag kan ju säga såhär att jag kommer verkligen sakna Big Brother nu när det är över. Det har verkligen varit grymt underhållande att titta på och det är ett mycket bra program för samhället tycker jag!! Menmen, ännu ett stort Grattis till Simon! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0