Sommarlov nu *woho*!

Godeftermiddag alla kära bloggläsare! :D
Vill börja med och säga att det har varit lite halvt dålig uppdatering, men det är pga' det sista man skulle fixa i skolan. Men nu har jag som sagt sommarlov och allt är som det ska igen *blink*! Idag var det som sagt skolavslutning, vilket betyder att jag nu slutat "grundskolan" eller vad man ska kalla det och är nu ett steg närmare vuxenlivet! ;) Dagen började med att jag gick till församlingshemmet (där vi skulle samlas) och efter en stund kom där massor med föräldrar, folk, elever, lärare, osv, osv, dit.
Och då var det dags för kören att sjunga lite, samt några solister. Sedan höll "delägaren" ett litet tal, samt att lärarna gav ut lite stipendier till en del elever. Det var helt enkelt jättetrevligt och det kom en del tårar ifrån vissa! Efter det var det bara att gå tillbaka till klassrummen och äta lite glass plus få lite mer info om gymnasiet. Och sist men INTE MINST betygen (och mingel)! :D

Själv tycker jag både att det ska bli skönt som f*n, men samtidigt tråkigt att lämna dom personerna man verkligen tycker om, dvs' mina vänner, osv. Men eftersom att min Mamma jobbar på skolan så kommer jag hälsa på lite då och då. Så att det känns bra! Plus att man fortfarande kommer ha kontakten med sina vänner. ;)

Här kommer lite bilder från idag:

Blondie, hehe! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0