Sömnprat!

Haha, jag fick reda på världens sjukaste sak innan idag, nämligen att jag skrämde Pappa igårmorse! Han blev så rädd att han var nära på att svimma sa han (det är inte ofta han blir rädd). Det var nämligen såhär att han skulle upp och jobba, då han stod utanför mitt rum och skulle ta på sig sina skor. Alla i min familj brukar säga att jag pratar i sömne. Jag brukar säga rätt så tydliga meningar, men ändå förstår man inte riktigt vad jag säger. Plötsligt hör han hur någon skriker "Hejmenuhfuefh". Han trodde tydligen att det var någon som hade gått in genom ytterdörren (som var låst), men så var det bara jag som pratade skithögt i sömne *hehe*. Men jag kan förstå varför han blev rädd. För om det är helt tyst i ett hus och man vet att alla sover och plötsligt hör hur någon galer, så är det ju inte så konstigt att man blir lite rädd, eller vad säger ni haha? ;) Lite kul var det dock.. eller nej, ganska mycket!


Kommentarer
Postat av: Anonym

test

2011-06-23 @ 02:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0