Sovmorgon *blink*! ;)

Godmorgon alla bloggläsare! - Sovit gott? :)
Det har iallafall jag gjort och för en gångs skull fick jag faktiskt sova ut idag (första dagen på hela sommarlovet), vilket var otroligt skönt. Så att nu känner jag mig jättepigg och full med energi. Det betyder att jag kommer hinna med alla mina planer jag har för idag, dvs som är en hel del. Är det bara jag som gillar att ha planer för varje dag nu på sommarlovet? Visst kan det vara skönt att bara vara hemma en dag och ta det lugnt, men eftersom man oftast är hemma när det är skola (inte jag dock, hehe), så är det ju bara bra att man har lite saker att göra när man väl har lov, eller vad säger ni? ;) Nu hade jag iallafall tänkt att jag skulle äta lite frukost samt hoppa in i duschen och sedan ringa ett par samtal *privat*, men vi hörs lite senare! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0