Svenska jordgubbar = SUPERGODA!!

Sådär, nu funkar internetet som vanligt igen och allt är som det ska! ;)

Som ni alla vet så köpte jag lite Svenska jordgubbar idag och jag måste bara säga att dom var fantastiskt goda.. mums! Det var ett helt år sedan jag åt jordgubbar typ, och när man inte ätit det på länge så är alltid första jordgubben godast. Är det inte så man brukar säga? ;) Annars så har jag bara varit med Sandra ikväll, och vi har haft skitkul som vanligt. Dock kommer jag sakna henne som f*n eftersom att hon ska flytta nu till sommaren!! :( Men vi kanske ska åka på en solsemester i sommar.. *All inclusive* såklart! Dock är inget säkert än, men förmodligen blir det en liten resa till Rhodos. Låter bra va??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0