Sveriges Nationaldag idag!

Godmorgon! ;)
Idag är det som sagt Sveriges nationaldag, vilket betyder att man är ledig även denna dag *härligt*! Dock vet jag inte riktigt vad man ska fira.. menmen, jag är iallafall glad pga' ledigheten. Själv läste jag precis lite på nätet, och innan år 2005 var man inte ledig på nationaldagen, sjukt va?! Man borde väl ändå vara ledig en sånhär dag (tur man är det nu åtminstone), eller vad säger ni?! :) Imorgon är det iallafall skola, *buuhuu*, och jag kom precis på att jag ska ha en "redovisning" imorgon om kärnkraft, osv, som jag måste få VG på för att behålla mitt betyg! *SUCK.. tur att skolan snart är över.* Dock hade jag tänkt att jag skulle göra lite frukost, sedan lägga mig ute i solen och sola en stund. Helt enkelt koppla av lite. Så vi hörs om en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0