Tro det eller ej!! ;)

Men jag badade faktiskt i poolen, eller rättaresagt jag tog ett dopp, vilket var väldigt skönt faktiskt. Dock var det bara 22 grader vilket är alldeles för lite för min del. Vill minst ha 26-28 om jag ska bada. Men nog om det nu! Idag hade jag ju som sagt mitt muntliga prov i fysik vilket faktiskt gick jättebra, jag klarade det och fick VG *superglad*! Plus att jag har höjt mig i en massa andra ämnen.. vilket gör att jag ligger runt ca' 250 poäng, vilket är rätt OK fakiskt. Så länge jag kommer in på mitt gymnasie är jag nöjd. Och ja, jag får pengar för mina betyg! Jag har tjänat ungefär 7000 på att gå i skolan, inte dåligt va?! ;)
Annars så har skoldagen varit jättelugnt, eftersom vi bara snackat, kollat filmer samt haft "betygsnack". Om 3 dagar är det sommarlov *wohoo*!

Förresten, skulle det inte bli dåligt väder idag... jag hade ju värsta jeans och tjocktröja och allt på mig, så är vädret såhär fint:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0