11:47

Godmorgon alla bloggläsare!! :D
Själv har jag precis gått upp eftersom att hemtelefonen ringde och väckte mig även denna morgonen! Det var Pappa som ringde och frågade om jag var vaken. Han är nämligen i Tyskland med hans kusin (som kom hit igårkväll) och dom är väl förmodligen där hela dagen, så att idag har jag hela huset för mig själv så att säga *blink*! ;)
Annars har jag inga planer alls idag, förutom en del bloggprojekt som jag jobbade med igår. Nämligen min nya header! Men förmodligen blir det väl att jag träffar Sandra en liten stund under dagen om vi båda har tid. Om inte, så blir det en hemmakväll idag, eftersom jag alltid är ute haha, helt enkelt ta det lite lugnt, osv. :)
Vad ska ni bloggläsare göra idag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0