11:56

Godmorgon!
Shit vad jag mådde dåligt igårkväll, helt sjukt! Dock mår jag mycket bättre nu, så att det känns skönt. Idag kommer iallafall Mamma och lillebror hem, vilket faktiskt ska bli rätt kul om jag ska vara ärlig. Dom hade tydligen en del bilder att visa ifrån Skansen, Gröna Lund, osv. Så det kanske kommer upp en del bilder på bloggen senare idag..?! ;)
Mina planer är idag är att ska jag fixa med min nya header som strax är klar, den är verkligen skitsnygg! Hoppas bara ni tyckr det också *blink*. Nu hade jag iallafall snart tänkt göra en god frukost och kolla klart filmen jag nyss började se. Hörs senare!!

Vädret är på topp även idag, så kanske blir det att jag går ut och solar en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0