11:40

Godmorgon alla bloggläsare! :)
Sovit gott? Det har iallafall jag gjort.. dock blev det rätt sent igår och jag känner mig väldigt trött och sliten. Menmen jag piggnar väl till om en liten stund. Idag är det iallafall full rulle hemma eftersom Mamma och lillebror kom hem ifrån Stockholm igår. Man får helt enkelt inte sova om man säger så.. *suck*! -.-' Men iförsig så är Mamma och Pappa iväg och ska handla en stor pool nu till sommaren. - Bra va *blink*?!
Nu lär det ju bli en hel del bad i sommar, haha! För övrigt ska jag färga mitt hår idag, spännande, och kolla Finalen av Big Brother 2011, spännande x2, plus en massa mer. Så att man kan ju säga att det är en rätt fullspäckad dag för min del, eller vad säger ni?!

PS. Som sagt så har jag en telefon i mitt rum, som väckt mig stort sätt hela "lovet", och igårkväll stängde jag av ljudet på den så att ingen kan ringa och väcka mig på morgonen. Och vad tror ni inte min Pappa gör? Jo han försöker ju självklart att ringa och väcka mig när han är hemma. Men smart som jag är hade jag stängt av ljudet, så det blev inte så lyckat, hehe! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0