07:21

Godmorgon alla bloggläsare, sovit gott? :)
Själv var jag uppe stort sätt halva natten och fixade några skolarbeten t.ex. min träningsdagbok som skulle varit inlämnad för ett antal veckor sedan, så att jag känner mig faktiskt rätt trött. Menmen, idag är det Måndag, som för övrigt är den tråkigaste dagen på HELA veckan. Dock lär denna dagen gå väldigt snabbt eftersom jag ska ha lärarmiddag plus mina andra planer utöver det. Så att det känns bra!! :D
Just nu sitter jag iallafall och kollar på mitt favorit radioprogram The Voice, och dom har nyss piffat upp studion lite.. skitsnyggt! Jaja, snart hade jag tänkt gå och göra lite frukost samt försöka hitta alla skolböcker (eftersom att dom ska lämnas in denna veckan)PS. Jag får ju inte glömma ta fram kläder till lärarmiddagen..! ;)

Hörs senare!!


Kommentarer
Postat av: MAtilda

Bra med träningsdagbok! :)

2011-05-30 @ 09:56:14
URL: http://larsmohammed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0