07:43

Godmorgon, godmorgon! :D
Hur mår ni alla idag?? Själv har jag faktiskt rätt ont i halsen, men det är kanske inte så konstigt eftersom att jag skrek en del igår *whops*. Men annars är läget helt under kontroll, så att det känns bra! ;) Idag ska vi ju som sagt lämna in våra skoldatorer, vilket betyder att jag måste installera en del program till min andra dator.. men det fixar sig säkert *hoppas jag*. FÖRRESTEN så är detta nästsista dagen på hela veckan eftersom att jag är ledig Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag och Måndag.. nice va *blink*?! Jaja, själv har jag precis vaknat samt tagit en dusch och hade snart tänkt gå och göra lite frukost sedan fixa till mig lite.

Jag kom just på att jag slutar 13:50 imorgon.. sjukt härligt, eller vad säger ni?! ;)
Bild från lärarmiddagen igårkväll!

Kommentarer
Postat av: Therese

Fin blogg :)

2011-05-31 @ 17:42:55
URL: http://formylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0