11:10

Godmorgon alla bloggläsare!
Nu är jag uppe, tro det eller ej, men det är som sagt väldigt ovanligt att jag är uppe såhär tidigt. Dock lovade jag Mamma att plugga hela dagen, så att jag var tvungen att gå upp nu. För som ni alla vet så har jag en del att göra.. jag får redan ångest över alla grejer. Själv hade jag tänkt börja med alla inlämningar, så att jag får det gjort. Sedan är det bara att ge sig på alla j*vla prov. -.-' Jag måste även städa mitt rum idag.. det ser hemskt ut. Men eftersom att jag bara städat mitt rum typ två gånger i hela mitt liv så får vi se hur det går. Kanske får jag en liten peng *blinkblink*? Menmen, nu ska jag käka frukost så att vi hörs om en stund! Chaio :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0