12:30

Godmorgon alla bloggläsare! - Sovit gott? :)
Det har iallafall jag gjort. Dock skrek Mamma på mig för 30 minuter sen att jag skulle gå upp.. att man aldrig få sova ut!! Jaja, dagens planer kommer senare under dagen, men jag hade iallafall tänkt börja morgonen med att kolla på Big Brother. Och för er som inte vet så har jag följt Big Brother ända sedan Dag 1. Katerina är min favorit och har varit det ända från början, och hon kommer att vinna hela Big Brother utan tvekan! Synd bara att hon har blivit sparkad ifrån sitt jobb hon hade utanför huset, eftersom att hon säkert är en skitbra lärare! :o Jag skulle iallafall vilja att, Peter, Sara och Martin åker ut. Dom tre snackar ju bara skit, och är allmänt räliga för tillfället typ. Men om inte Sara varit där hade nog Martin varit bättre, för han är ju som en hundvalp.. hänger efter Sara hela tiden. För er som undrar så är Peter, Katerina och Gurkan nominerade.. och Peter kommer åka ut med huvudet före eftersom att Katerina leder med över 3500 röster varje gång, och Gurkan är omtyckt av hela folket! ;)
Take a look:

                                  Ifrån en av Söndags-"finalerna"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0