H*LVETE..!

Nu är det halvt avgjort vilka som står i Finalen - Big Brother 2011. Som ni alla vet så var Martin redan kvalificerad till finalen. Och den första som åkte ut ikväll var Chrille (tyvärr). Det var min favorit av dom som var kvar!! Och sedan skulle en till ut, och då trodde hela Svenska folket att Peter åkte ut, men han gick också vidare, utan att Sara och Simon vet något (som tror att dom är i Final). Så att en av Sara och Simon ska ut ur tävlingen! - Vem, det får vi veta på Tisdag. Dock hejar jag på Simon nu.. men egentligen har det helt spårat ut. Jag tycker att det är HELT FEL personer som är kvar. Martin är inte värd segern, vilket inte Peter eller Sara heller är. Så att jag tror OCH hoppas att Simon tar hem det nu! - Vem är eran favorit i Big Brother huset?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0