Idag blir det en hemmakväll!

Idag har jag bestämt mig för att det ska vara en hemmakväll. Hade nämligen tänkt kolla lite TV eller sätta igång en film, samt äta lite godis och annat gottgott. Har ni några tips på bra filmer? Om inte, så hade jag tänkt kolla på "Kvällen är din" på Tv4.
Har någon av er bloggläsare sett det? Jag måste bara säga att det är ett FANTASTISKT program som verkligen ger dom högsta önskningarna man kan tänka sig. Och det är inte vem som helst som får sin önska i uppfyllelse, utan det är personer som verkligen gör något för samhället, som är en god människa, som helt enkelt gör något speciellt osv. Och det berör folk starkt. För er som inte har sett det förut: Missa det inte på Tv4 klockan 20.00 - alltså om 10 minuter! ;)



Kommentarer
Postat av: maija <33

fin bogg :) <3

2011-05-28 @ 20:10:06
URL: http://duplusjagarsant.blogg.se/
Postat av: swaxu

tack maija! :D

2011-05-28 @ 20:29:29
URL: http://swaxu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0