J*VLA ABONEMANG...!

Är så j*vla trött på mitt abonemang nu!
För det första så har jag inga pengar på min mobil, även fast jag skulle få det för 4 dagar sedan. För det andra så får jag en massa höga mobilräkningar från mig (kanske smsar för mycket, hehe!) och tro mig, det är inga små summor pengar det handlar om. Och för det tredje så ska jag ändra hela mitt abonemang tror jag.

Jag ska göra så att jag får ringa för ca' 100 kronor i månaden minst, dock ska jag ha kvar alla 5000 sms och sist men inte minst ska jag köpa en ny Telefon. Ja, den får väl max kosta 5000 kronor. Lägger faktiskt inte ner mer av mina EGNA pengar på det. Isåfall får Mamma och Pappa hjälpa till lite, men det ska inte behövas! Hade tänkt köpa den HELT NYA Xperia Arc (Sony Ericsson). Säger bara en sak; Telesnor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0